Fyrkantiga ögon

Hellu :)
Nu har jag suttit i soffan med en påse chips hela kvällen och försökt komma nån vart på psykologiprovet.. Gick så där, har skrivit 2 A4 av 6... :S och den ska va inne på måndag :S
I morron är det den 11-11-11, och även min och P's dag! :D Så vi ska försöka hitta på nåt, vad vet vi dock inte än..
Förut idag var morfar här och kom med lite köks ideér tills när vi ska göra om köket i typ sommar haha :P Och med sig hade han en påse från mormor med vantar och sockor som hon hade stickat! Wii så fina och nu kmr jag inte behöva frysa om händerna mer! :D
Men nu ska jag gå och lägga mig, förhoppningsvis sover jag bra inatt så jag slipper vakna och va jätte trött och tro att jag precis gått och lagt mig :P
Sov gott :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0