Guess who got a job?!

Yay!
På lördag ska jag jobba som värdinna på Hammarby Verket! Mkt spännande, jag är jätte nervös! Tycler det är läsktigt att prata med folk jag inte känner :S och nu får det inte synas, utan jag ska va jätte trevlig, le, visa dem runt och inte mumla! hehe..  Man e tvungen att ha på sig svarta jeans, vit blus, och svart kavaj. Och där kom problemet. kavaj.. Äger ingen. Men min snälla mamma åkte in till stan och köpte en kavaj på Monki toll mig! :D så nu e allt klatt!
Tänkte lägga upp en bild från dagens fotolektion, men det funkade inte-.- så ska försöka lite senare! Nu ska jag gå upp och kolla på chriminal minds och äta popcorn!
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0