Jahapp, då sitter man och skriver på psykologiprovet med en sovande pojkvän i rummet bredvid

God morron :)
Sitter i soffan hos P och skriver på mitt psykologiprov medans P fortsatte sova. Det behövde han :)
Igår hade vi en jätte bra dag :) Vi möttes upp i stan och gick till medelhavsmuseet och gick runt där ett tag. Sen köpte vi mat i hötorgshallarna som vi åt hemma framför American Beuty, en film som jag ska göra en uppgift till i skolan... Den va faktiskt bra, en aning konstig, men bra.
Idag ska bli en pluggdag. Iaf för mig, men P har sagt att han ska hjälpa mig :) Psykologiprovet ska va inne på måndag, och så har jag matteprov samma dag.. Och det kmr jag faila på totalt, har iiiingen aning om vad vi håller på med.. Jp grafer och skit, men nää fattar verkligen inget... Tur att jag har världens bästa pojkvän som kan hjälpa mig! :)
Nejj nu ska jag skriva om social fobi, och sen ska jag nog gå och väck P :)
Ha en najjs dag ;)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0