Lucky day med ett muppit inlägg

Skulle ha engelska redovisning och hålla i ett boksamtal..
Men min lärare var sjuk! Var så extremt överlycklig så jag visste itne var jag skulle ta vägen! Tycker inte om henne i vanliga fall så hade inget emot att ha håltimme! :D
Sen hade jag duettredovisning, det gick.. okejj.. Satt säkert 50 pers i danssalen, dom kmr så nära då så det blir bara läskigt.. Va så nervös så jag höll på att dö, hela jag skaka haha. Men det gick okejj, just för att vi var så nervösa så gjorde vi allt så snabbt bara, men det kändes bra sen. :)
Sen träffade jag P och fikade lite och så innan jag hade balett :)
Och nu har jag ont i huvudet och ska soval och öva bas ja.. Det kan va bra att iaf veta vad läxan är... :S
Jaja.. Sov gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0