Onsdag 2 november

Hellu :)

Just nu sitter jag och väntar på att underbarste Nadine ska komma hit och fika :D lite senare kmr även en annan kär kompis :) Jag har bakat nån form av vaniljbullar/knyten, får se hur dom blev haha :P
Glömde visst bort attt blogga igår, det va så mkt :P
Först pratade jag med min blivande chef om arbetstider i december :D sen gick jag igenom halva stan, haha. Sen träffade jag min duett-kompis och så åkte vi till skolan och repade på våran duett! KOm på en tredje del på första repet! Så jävla grymt! Så nu sitter jag och mixar musiken :)
Sen träffade jag P och så gick vi runt lite mer innan jag åkte hem :) Sen bakade jag. Det var typ gårdagen, och idag har jag typ inte gjort så mkt, än ;)
Haha bara för att ;)
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0