Så var ännu en onsdag förbi

Med förjävligt utveckligssamtal på morron. Riktig bra start på dagen.. -.- Har alltid hatat att ha det. Tycker det e såå onödigt!
Men efter det repade vi lite duette innan baletten :) så de va najjs. Fick jätte äckligt rotfruktsgratäng i skolan, så blev fil istället ;) Sen skulle vi upp till aulan för att rektorn skulle informera oss om nåt. Och detta nåt va att de skulle slå ihop scengymnasiet med våran skola... Så jag kmr gå i Sengymnasiet St:Eriks till våren som jag förstod det-.- Så jävla drygt, vi kmr va äver 2000 pers i skolan... Men de tänker inte bygga ut våran lilla matsal... Suck, känns så oplanerat... Som jag är. Harprecis haft bas, och nu sitter jag hemma och väntar på att potatisbullarna ska bli klara, och sen ska jag plugga inför historieprovet i morron. Ghaa! Men ska göra matte läxan tills i morron oxå.. Och hemprovet i psykologi... :S
Ett utav mina skolfoton :)
Nu ska här ätas framför gamla vänner avsnitt :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0