Trött på att va sjuk

Hejj :)
Sitter och äter frukost och dricker massa te och kollar på Kalle Anka x) Är hemma idag oxå, tills museet, sen efter åker jag till P om jag känner mig tillräckligt frisk :) Men det är jag :) Hostar bara mycket och jag har inte så mycket röst.. Kanske ska pina i mig lite host medicin oxå?
Bara för att ska jag tisa om en tävlig som finns på en mycket bra blogg jag följer www.svettlukt.se hon har en tävling där man kan vinna lyxklockor från märket Daniel Wellington. Gå in på hennes blogg för att veta mer :)
Nu ska jag fortsätta läsa min konstiga engelska bok, bara typ 30 sider kvar! :D
Konstigaste boken ever... :P
Ha en bra dag :)
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0