Allu :)

Lääget?
Jag e så trött efter igår att jag nästan svimmar! Haha :P
Var ju på 18-års fest hos en kompis, det var jätte kul :D Och jag och nåra till sov kvar, huur mysit som hellst :P Riktigt kul att va på fest ju ;) Och dessutom så var det maskerad med halloween tema, så jag klädde ut mig till en halvt levande/halvt död prinsessa, men det såg snarare ut som jag hade blivit misshandlad, haha jätte många trodde jag hade blivit det på riktigt :P Lite kul :) Dock tog jag inga bilder :( Men det fotades en del under kvällen, så det kmr säkert upp nån så småning om :P
Nu sitter jag och pluggar lite, letar låt till en duett och läser Tristan och Isolde.. Ushh fattar inte vad som står för att det är skrivet på gammelsvenska :P
Så nu ska jag läsaläsa.. :P
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0