Här sitter jag i mörkret och pluggar psykologi..

Hellu :) Sitter som vanligt i soffan med datan i knät, haha, hemma efter en otroligt hemsk temadag. Ushh va jag bara bill spy på skolan ibland asså...
Men nu sitter jag och pluggar på mitt hemprov i psykologi, och tänkte slänga in en liten bild från stundens hetta..Men det blev så mörkt, så jag skiter på det, och tar från fotolektionen idag istället :) Blir en liten bildbomb.. ;)
Dagens tema: Generationer/gammalung.
Men sen så älskar jag att fota närbilder, så blev lite sånna oxå ;)
Bilden blev inte alls som jag hade tänkt mig, men tycker den blev as cool!
Haha, ja så såg jag ut denna torsdagseftermiddag när det fortfarande var ljust ute :)
Nu ska jag plugga vidare, och gå och lägga mig tidigt! I morron ska jag köpa vinderskor med P :D
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0