Mys helg <3

Hellu :) Sitter i köket och har precis ätit middag med familjen :) Det blev en variant på min favorit mat (P's recept). Blev gott, men inte alls lika gott som när älsklingen gör det :P
Kom hem från P idag, och vi har haft det jätte mysit :) Igår var vi och badade innan vi åt middag hos min moster, och idag har vi gått in till stan, så mina fötter värker fortfarandr :/ Men snart ska jag få träffa honom igen! Bara en natt eller 2 själv i sängen.. (Hatar att sova själv:() Sen ska jag krama sönder honom! :P
I morron ska jag bestämma jobb tider för december med min chef eller vad man ska kolla honom :P Och efter det ska jag repa duettarbete!  (kanske träffa P efter;))
På onsdag ska jag iaf träffa 2 av mina bästa tjejkompisar :D Vi ska träffas och fika och mysa och snacka en massa :) As Najjs! :D
Nu ska jag gå och fixa kvällens efterätt: Glass med chokladsås och hallon! :D
Slänger in 2 bilder oxå, känner att alla ser typ likadana ut, men ny bakgrund nu iaf ;)
MUPPEN NR1!
Haha så jävla muppigt ful x) Men bjuder på den ;)
Lite bättre kanske? ;)
Puss och kram :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0