Nu är det höst!

Hejj :)
Brrr... Nu är det verkligen höst ute, kallt och blåsigt! Men fint med alla färger :) Dock en period där jag blir förkyld (som alla andra...) Så nu är det massa förkylnings te och sånt som gäller!
Idag har iaf varit en jätte skum dag.
Jag hade redovisningen på engelska boken idag, och det gick helt okejj :) Sen hade vi boxning på idrotten, men min lärare är så skum så allt va bara flummit :P
Och sen hade vi moderndans, och sen fick vi sluta :) Så då åkte jag hem till P och myste lite innan baletten :) Så nu sitter jag och kollar på bilder från festen i lördags, lägger upp 2 stycken ;)

Mkt fint.. jag va som sagt typ mishandlad prinsessa eller liknande ;) många gick på det, alla blickar på tbanan asså haha.. :P
Men nu ska jag sova! Börjar tidigare i morron för vi har tema dagar, min grupp ska göra en dansföreställning med marknadsföring av dans. :P Och sen kmr P hit :D
Puss och sov gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0