Skolfoto idag då :P

Hellu :)
Sitter hemma i soffan och har gjort det typ hela dagen.. Hade skolfoto på morronen, men jag mådde så dåligt (världens huvudvärk bland annat) så jag gick hem.. Men nu är det mycket bättre efter mat, chips och kaffe och massa vatten!
Skolfotot blev nog bra iaf :) Igår bestämmde vi att vi skulla ha ett tema, och temat blev tjockisar :P Haha, och vi e dansare.. (Med några musikare oxå :) ) Det blev nog mer ett roligt foto en bra :P men vi hade kul :)
Men mitt porträtt foto blev bra :) Man skulle stå upp (onödig info xP) har alltid sutit ner :P Men det såg bra ut :)
Nu väntar jag på att min moster ska ringa, sen ska jag bara va ett tag innan jag drar iväg på baletten ikväll :P (om huvudet tillåter..)
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0