Torsdags mys :)

Hellu :) blev inget inlägg i går, hade väärldens huvudvärk så pallade inte göra nåt, låg och sov typ hela kvällen :/
Idag hade jag som vanligt en skit lång dag, men den har varit helt okejj ändå.. Och när jag kom hem så va maten serverad :) Sen kom Unge hit och hjälpte mig att baka, mamma har fyllt år så det blir en liten middag i morron, så nu har jag bakat en tårta med misslyckad vaniljkräm som jag måste göra om-.- men på tårtan ska det vara massor av olika frukter! :) Men det ska jag fixa klart i morron bitti, börjar 1, haha, så innan ska jag städa lite, duscha, baka och ev. tvätta lite oxå, så det ser bra ut när gästerna kommer :) Sen ska vi träffa gäänget :D ska bli kul :)
Nu ska jag försöka ta mig ner till sängen snart :)
Puss sov gott <3
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0