Tristan och Isolde

Hellu :)
Sitter och skriver på några läslöggar som ska vara inne ikväll. Boken är Tristan och Isolde.. Asså gud va jobbig den är att läsa, så mkt konstiga ord som man inte fattar haha x) Och sen när den e klar ska jag skumma igenom engelska boken (The short second life of Bree Tanner) som jag har redovisning på i morron.. Och sen blir det lite historie-plugg och psykologi-plugg om jag hinner.. En riktigt plugg-kväll helt enkelt!
I morron ska vi redovisa vilken låt vi har valt i duett-arbetet på den moderna dansen oxå.. Det blev en instrumental mix med linking parks What I've done, med samma låt av Vitamin String Quartet. :) Blir nog grymt!
Haha, bjuder på 2 bilder, mitt hår ser jätte muppat ut, orkade inte göra om flätorna efter dansen :P
Tröjjan fick jag av P i julklapp förra året och är en utav mina favorit tröjjor :D
Ringarna köpte jag på Glitter i fredags :)
Nu ska jag plugga!
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0