En riktigt lyckad helg!

Hejj :) Kom hem fårn P vid typ 7 och åt sallad till middag, var helt mätt efter både tårta, muffins och bullar! Men riktigt trevligt hade vi! Och lite planering för framtiden, men det tar jag en annan gång :) Nu ska jag försöka packa iordning lite inför i morronens skoldag, och efter det ska jag och P åka till Nacka och köpa en ny telefon till han :) ska bli kul att åka iväg tillsammans en liten sväng igen :) vem vet, jag kanske oxå hittar nåt jag vill ha? Fast jag har sagt till mig själv att jag itne ska shoppa nåt, haha, för jag och nåra kompsiar åker ner till Grekland i sommar :D
Men nu ska jag sova!
Puss sov gott :) <3
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0