Go morron :)

Nu sitter jag framför datan innan jag ska iväg till skolan.. Det händer aldrig, men ska snart börja dra mig iväg.. Jag har varit varit förkyld ett tag nu, och trodde det var på bättringsvägen igår, men nu är jag sämre igen.. 4 dagar huvudvärk, är inne på min 5dag.. Får se hur jag gör med dansen i sokolan idag, och jag som har 2 klasser! En jag och en balett.. Och sen har jag teater... Men kanske går hem under dagen... Så det blir inget åka till Bro och gill-fira min kompis :(
I vår lägenhet springer det omkring 2 helt okända killar. Fast dom håller på att renovera våra fönster.. I en vecka till.. :P Men det blir ju bra sen :D
Men nu ska jag åka! Slänger in en liten bild på hur jag ser ut idag, och som ni ser e jag inte så van att sminka mig med färger, haha va ett halvår sen jag gjorde det.. :P men men, man måste ju börja nångång ;)
Otroligt snyggt... Men jag ska ju dansa, då ser man ju ändå inte så snygg ut ;)
Puss och ha en bra dag :) <3
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0