Klippning i morron!

Hejj :) Idag har jag ätit både kladdkaka och pannacotta! fett gott ;) Var hos P och pluggade hela dagen, mysit, men e så trött på matte så jag spyr nu x)
Meeen till nåt kuligare en matte, i morron ska jag klippa mig! :D ska klippa lugg av nåt slag, och senare i höst ska jag antagligen färga håret oxå :P Har inte riktigt bestämt hur jag ska ha lugg ännu, men nån form av spretig snelugg, haha. Har haft lugg nåra gånger förut, har e nåra smakprov ;)
Kanske inte de bästa bilderna.. Men iaf :P
Typ så ser jag ut nu, lite för tråkigt, har tröttnat lite på det.. :P
Vilket flummit inlägg det blev.. Lite trött hehe..
Puss och gonatt <3
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0