Mot skoolan..

Hellu!
Ska snart åka iväg till skolan, tur att jag börjar så sent, för jag slutar sent oxå.. 17:20... -.- Men jag har som vanligt 2 danslektioner på fredagar: först jazz och sen balett :) Det ska bli kul :) Ikväll ska jag bara va hemma och fixa i ordning lägenheten skulle jag gissa, fönsterkillarna är här och har satt tillbaka förnstrerna som dom har renoverat. Riktigt bra frukost-underhållning, haha ;) Men det gör ju att allt i lägenheten står på massa konstiga ställen, så nu ska vi fixa tillbaka allt så att man kan gå omkring här som vanligt :)
Nu är jag ivägen för fönsterkillarna, så nu är det dax att dra.. :P
a en bra dag :) <3
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0