plugg, pojkvän och prestations ångest (igen)

Hellu :)

Sorry, seg uppdatering veet.. :/ Har haft så mkt annat för mig, så har inte haft tid att skriva nåt... I helgen var jag hos P, jag åkte till honom direkt efter jag hade slutat och va där hela helgen :) I går (Söndag 11/9) var våran månads dag, eller ja, lite mer än en månad.. Men ändå, våran dag :P

Jag var på bio oxå, men min kusin. Vi såg surfarna, haha den va söt :) och marabou delade ut gratis godis! Najjs!

 

Idag har jag och P pluggat, har matte prov på torsdag och e tveksam om jag kmr klara det... Större channs att jag kmr klara det när jag har en underbar lärare till pojkvän som e grym på matte!! :D

 

Men nu ska jag sova!

Sov gott <3

Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0