Funtar på att göra en smoothie-bok

Hellu :) Sitter nyduschad oxh kollar på GCS och funderar på att skriva ner massa smoothies recept i en bok, är jätte sugen på smoothies, och när vi har rep och vårföreställning vecka 22, kommer vi typ bo i skolan, så kan vara bra att ha smoothies som när man behöver extra energi! Men alla goda recept man hittar på internet glömmer man ju bort och hittar inte nå mer.. Så tänkte att jag borde skriva upp dom så jag har dom! Smart va? Måste bara hitta en bra skrivbok jag kan använda :)
Nu ska jag 9gag-a lite till innan jag går och lägger mig :)
Så säger god natt nu :)
Sov gott, puss <3

Kommentarer
Postat av: angelica

Gör det och kopiera boken till mig! hihi <3

2012-04-25 @ 20:20:30
URL: http://lendrix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0