Nu ska jag ta helgen

Så! Nu ska jag försöka skriva nåt om helgen!
Som började i fredags hemma hos P, med middag och sen kolla vi på Let's Dance :) Sen somna vi båda 2 till nåt konståkningsprogram haha ;)
På lördagen firade vi min lille bror som fyllde 11 igår måndag :) Så va massa folk här, jätte trevligt! :D Blev dock sent.. Men what ever, man fyller bara 11 en gång! ;)
På söndagen var vi på minnes stund.. En vän gick bort i cancer för knappt en månad sen, så söndagen ängnades till henne <3
men sen vart det för mkt för mig.. Jag orkade inte vara med alla som var där, ville bara bort där ifrån.. Från all sorg.. Tack å lov har jag en underbar pojkvän som tog hand om mig! Så jag var hos honom några timmer och bara va.. Precis vad jag behövde!
Sen mötte jag mamma och så såg vi genrepet på Jesus Christ Superstar! Vi hade fått gratis biljetter, annars skulle jag inte gå och se den.. ;) Den var inte så jätte bra.. Och typ bara en kvinlig roll.. Men det va väl kul att se..
Menn ett undantag, min mage. Jag hade så extremt ont och mådde illa! Jag och mamma trodde att det var min "mjölkmage", för jag hade ätit tårta och inte tagit laktospiller (smart va?)
Meeeen det visade sig vara magsjukan! Riktigt mysit... Behöver inte gå in på detaljer... ;)
Så har varit hemma i 2 dagar nu, men nu är jag nog frisk, äter kanske inte så bra än.. Men jaja.. :P Dom här 2 senaste dagarna har jag verkligen inte gjort nåt alls.. Knappt kollat på tv.. Jag har typ.. sovit.. :P
Mkt text.. Och ingen bild.. hehe :P
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0