Of and go and allready back home..

allu :)
Har ganska nyligen kommit hem från skolan, och snart ska jag  sticka iväg till basen :)
Har precis ätit ett ägg och en macka.. Korkat med tanke på att vi ska på påsk middag hos mormor och morfar, men jag va så hungrig! :P
Men det ska bli kul att komma dit, vi ska äta Memma (om det nu stavas så) det ser ut som en chokladkaks-smet, men det smakar fan inte så! Inte gott alls :s Men P ska med, äntligen ska jag få trägga han igen! :D Han kanske gillar memma? :P
Jaja, här är 2 bilder, tröjan fick jag av min morbror och hans sambo när dom var på hawaii nyligen :)
Och stressad mupp som jag va glömde jag lägga ut det här på bloggen... -.- kom på det på bussen på väg till mormor och morfar :P
Så kan väl ta lite om hur det va lite kort innan jag ska gå och lägga mig :)
Vi kom dit, och mormor och morfar hade gjort jääätte mkt mat! skulle räckt för 40 pers, vi va 8 + en sjuk 2åring :/ Men det är typiskt mormor att laga så mkt mat :P
Gott va det oxå, dock inte helt återställd efter magsjukan, så hade inte så mkt aptit...
Sen åt vi Memma... Smaka rågbröd :P Gick att äta med mängder av socker och litte ovispad vispgrädde! Var faktiskt godare en vad jag kom ihåg det :) P tyckte oxå att det var gott, eller okejj iaf.. :P Sen åt vi kladdkaka och spelade svarte petter oxå :)
Men nu är jag hemma, nyduschad och har precis packat iordning inför helgen :) I morron efter skolan åker jag till P och blir kvar ett par dagar :) yay
Hahaha nejj nu ska jag ta och krypa ner i sängen! (äntligen ;))
Puss sov gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0