<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Glad alla <3 dag!! :D
Jag firar dagen hemma hos P, slutade tidigare från skolan, så jag har redan hunnit varit här ett tag nu :) Dock sitter vi för tillfället i varsitt rum och pluggar.. Jag engelska och han matte.. Så romantiska är vi... :P
Men när jag kom hit så tyckte han att vi skulle äta varsit kinderägg, och när jag öppnade den oranga burken där leksaken brukar ligga, där låg stället ett litet brev till mig! :D Det stod att vi ska äta gott, så jag blir bjuden på restaurang! På Kho Phangan för att vara exakt! :D MYYYYYYYYS :D Är överspiiiidad och typ jätte glad :D
Nu ska jag gå och pussa lite på P innan jag fortsätter med engelskan! :)
Puss, glad alla<3dag! :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0