BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Suck jag e trött på huvudvärk!! Och trött i allmänhet!! E jätte opepp på att göra engelska läxan!!! BLÄÄÄÄÄ!!
Haha vilket peppande inlägg känner jag.. Men jaja :P
Just ja! Skulle berätta om ordningsvakten.. Som va en MTR-kärring..
Vi stod och fota vid tbanan på fotolektionen, och då kmr MTR-kärringen fram och säger "Här får ni inte stå och fota, det har jag redan sagt till dom andra! Så om ni inte går nu självmant så kallar jag på ordningsvakterna!!"
Vi sa att vi inte visste det och att vi skulle gå, men hon avbröt oss och sa "Jo men det är SL's regler! Så om ni inte går nu så kommer ordningvakterna!"
Ja men för ojj va stökiga vi va!
Men vi gick där ifrån, lite smått  irriterade, och när vi berätta för vår lärare att man inte fick fota där svara han "Jag vet."
Ändå skicka han dit oss?!?!? Mupp-.-
Haha men jaja.. Nu ska jag fortsätta att göra min guidbok om gamla stan på engelska... ska va klar om en vecka, och har precis börjat.. Jaja, det blir nog bra, en ganska kul grej faktiskt :P
Så känner jag mig just nu x)
Men i morron ska jag till DOCH, Dans Och Cirkus Högskolan! :D
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0