Foto i kylan

Hejjsan :)
är hos P, kom hit igår, och dåtog vi det bara lungt :) Idag kännde jag för att gå ut och foto, så fick med mig P ner till sjön, och så foto vi lite (läs: han fota mig ;) ) det va kul :) Blev riktigt nöjd :D
Nu lyssnar vi på LP-skivor och läser i gamla böcker med tidningsurklipp från 1800-talet :) Låter kanske ganska tråkigt, men det är faktiskt mkt intressant! Kul att se hur allt har förändras, bland annat sråket! :P
Ikväll ska vi grilla (?!) och kolal på melodifestivalen med P's familj :)
Här är nåra av bilderna från idag :)
Ser ut som att jag inte har några händer... Haha, måste tänka på det i fortsättningen, va så kallt bara :S
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0