Natti

Nu sitter jag i sängen och skriver en packlista med vad jag ska ha med mig till P i helgen :) får ju inte glömma biljetterna!! Vi ska nämligen gå och se dirty dancing! :D fick ju den i 18års present av min morbror och hans familj :)
Jag la ju upp foton från lektionen idag, haha, va bara det att jag bara fota nåt random, eftersom jag inte visste vad han ville att vi skulle göra.. Han e inte så bra lärare.. Slutade med att jag gick från lektionen över en timme tidigare... Jag hade tydligen missuppfattat uppgiften... Såg ingen anledning till att va kvart då.. :P
Men nu är skit trött.. Ska nog ringa till P och säga god natt! :) myspys :)
Puss sov gott :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0