Satte in minneskortet i datan för att ladda över bilderna. Tar ut kortet och inser att jag bara har kollat på bilderna och tagit ut kortet. Så in med kortet igen och ladda över 1159 bilder....

Väldigt lite bloggande i helgen.. Men blir lätt så, va så mkt med P :) Dock började inte helgen som planerat, för fredagkvällen började med att vi plockade upp 100-tals pyttesmå blykulor som va över heeeela lägenheten-.- Mina föräldrar drog ner en lampa i bordet, och den va full med blykulor... Yay... Och våra goda bakade potatisar blev aldrig klara... Så hungriga och blykulsplockare var vi hela fredagkvällen! Men blev ganska mysit ändå :)
I lördags va vi på födelsedagsmiddag, och idag har vi bara softat :) Lyckad helg helt enkelt! :)
Lite bilder från födelsedagsmiddagen igår kväll :)
Väldigt lite bloggande i helgen.. Men blir lätt så, va så mkt med P :) Dock började inte helgen som planerat, för fredagkvällen började med att vi plockade upp 100-tals pyttesmå blykulor som va över heeeela lägenheten-.- Mina föräldrar drog ner en lampa i bordet, och den va full med blykulor... Yay... Och våra goda bakade potatisar blev aldrig klara... Så hungriga och blykulsplockare var vi hela fredagkvällen! Men blev ganska mysit ändå :)
I lördags va vi på födelsedagsmiddag, och idag har vi bara softat :) Lyckad helg helt enkelt! :)
Avslutar med en bild på kvällens efterrätt! (+ semla och pannacotta, yummi!)
Så det får blir helgens uppdatering! :) Nu ska jag snart börja dra mig ner till sängen och sova, är såååå trött! Och börjar morrondagen med soloredovisning på dansen... yay... NOT!!
Jaja.. Sov gott :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0