SKITER I ALLT MEN DET SKITER JAG I

Nejj men gud va snällt, har du köpt hem pizza till middag, men glömde mig? Och blir sur för att du glömde bort mig? Seriöst vilket liv...
Idag har varit en ganska B dag.. Så blir ett tråkigt inlägg.. Ska försöka hålla det så kort som möjligt...
På jazzen i morse fick jag ont i ryggen (första gången på länge??), sen hade vi tråk matte med geometri, och lunch. Korvstroganof med ris. Trodde jag ja.. Det vegetariska va Bönkaka! Det såg ut som en ihop pressad spya! Jag smakade inte ens... Så jag åt ris med yoghurt/lime sås.. Inte världens bästa lunch kanske.. Sen hade jag "Arbetsmiljö och säkerhet", typ livskunskap.. Kände mig så nertryckt när jag inte tyckte som dom andra på heta stolen... Påståendet var om vi bestämmer helt själv över oss själva, vilket jag inte riktigt tycker... Så nu känns det ju ännu roligare i klassen-.- fml
Sen vare psykologi, och hör och häpna! JAg somna inte! Höll inte ens på att somna!! :D
Efter skolan åkte jag och 2 andra och köpte 18 års present tills på lördag! :) Så nu har jag kommit hem frånett tag sen, och tänkte "guud va gott med pizza!" (när min lillebror sa att vi skulle äta det) men icke sa nicke! Får bli en middags-fri dag, är för lat för att fixa npåt själv, och vill inte ha wok och ris-.-
Nu ska jag "plugga" (=bli sur och kasta allt jag har gjort så jag måste börja om från början) (eller så SKITER JAG BARA I SKOLAN!!!)
det är jag just nu, fast svartklädd och lila hår x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0