Flum dag med mys kväll

God morron!
Känner mig faktiskt pigg idag! (Hittills iaf ;))
Idag är det 3ornas projektarbetes dag, där dom redovisar allt dom har gjort i ett år :) Allt från filmer, böcker, föreställningar, foton... Och då är en kompis med mig, yay! :D och då ska jag få min present av henne, wiii :)
På kvällen sen ska jag möta mina kusiner, vi ska gå till fotografiska! :)
Igår när jag gick och la mig satte jag upp en knut på huvudet så jag skulle få lockigt hår, så här blev det oborstat ;)
Haha mkt snygga bilder! Nu ska jag borsta tänderna (och håret) och göra mig klar :) ev. packa lite för i morron :) Får se ifal jag hinner göra nåt mer inlägg, ska gå om en halv timme :P
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0