Kamera letning..

Hejj :)
Sitter och snackar med P och försöker komma fram till vilken kamera jag ska köpa av mina födelsedags-pengar! Lite beslutsångest, och när man äntligen tror att det är klart så är det fel iaf... -.- Suck..
Ska snart gå och lägga mig och läsa, ska ha läst 56 sidor i engelska boken i morron, har läst 30... Hehehe... Bra start på terminen right? -.-
Men sen ska jag träffa P och sen ska jag ha balett! I mina nya balett kläder, yay :D
Hur jag känner mig över skolan just nu haha
Nejj men nu ska jag ta och läsa lite! Boken är faktiskt riktigt bra, Desert Dawn, av Waris Dire. Läs den, efter Desert Flower :D
Puss sov gott <3

Kommentarer
Postat av: Millah - mamma till Amilia ❤

Hej allt bra? :)

Har flera roliga tävlingar i bloggen: http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

Var jätte gärna med och tävla! Ha det bra ★ Kram // Millah

2012-01-17 @ 21:29:35
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0