liten tjuv och konstigt inlägg

Hejj tröttis här..
Nu har jag varit så där dålig att uppdatera som jag är varje helg.. Har inte hunnit träffa P så mkt under veckan, så prioriterade det i helgen! :)
Igår va vi och firade min morfar som oxå fyllde år i tisdags. Herregud, det känns som månader sen det va jag fyllde år, men det är ju inte ens en vecka! Och då sov P faktiskt hos mig.. Känns som det va såå mkt längre sen! Haha!
Idag har vi varit och kollat på ett hus som P's familj antagligen kmr flytta till, kul att få se! Och sen pluggade vi, dumma matte gå och dö.
Nu sitter jag och kollar på kameror, jag och P ska kolla runt lite efter nån bra som jag kan köpa :) Wiii :D
Bild från i fredags då jag träffade tjejerna :)
Bilden tjuvade jag ifrån www.nadines.blogg.se <3
Nejj nu ska jag kolla vidare på kameror och snacka med P, sen är det nog dags att gå och lägga sig!
Puss sov gott :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0