Mupp dag

Så värdelös onödig skit dag!
Jag va lika död i morse som igår kväll, så jag fick stressa jätte mkt till skolan. Och.. Så kmr jag dit.. HELT I ONÖDAN!  Psykologiläraren sjuk... F*ck.. Så började dagen med att lägga mig på en bänk och sova. Yay.. Sen hade vi historia, och första halvan gjorde vi inget då min lärare sprang runt och va tvungen att hitta vikarie för en annan lärare-.- och sen va projektarbetet inställt och engelskan! Och där fick vi inte heller vikare! (fast hon visste redan igår att hon skulle va borta!!)
Så det betydde att vi skulle ha håltimme från 11-15, aldrig i livet! Så vi lyckades (tillslut) få tag på våran fotolärare och gå ut och fota tidigare, så jag slutade vid 1. Och hade inte gjort nåt alls typ då haha.
Nu har jag precis tjackat i mig 2 kexchoklader.. (Behövligt!!!) Så nu ska jag dra igång en maskin tvätt, baka chokladbollar till öppethus, ev. städa lite (om jag orkar x)), träna och sen duscha! Det är dagens planering!
Puss :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0