Projekt

Hellu :)
Åkte till sickla och kollade kameror efter middagen :) det va kul, hitta en kul kille som kunde mkt :) har dock inte bestämmt mig än.. Hmm..
Idag hade vi foto, vi skulle fota svart/vit, men jag och mina kompisar orkade inte gå ut, så vi gick till danssalen och fota varann ;) här är ett foto som jag lekt (lite för mkt) med ;)
Nu sitter jag och letar låtar till projekt arbetet som ska va klart om ett år och en vecka! Haha, bra att va ute i god tid! Jag ska göra en föreställning på ca 15-20min, så nu letar jag låtar, och sen får vi se vilka jag frågar om de vill va med :)
Idag vart det blå och rosa sminkning :) vart inte så bra som jag velat, men bättre en jag trodde ;) haha
Nu ska jag fortsätta leta låtar till projektarbetet, fastna lite föör mkt på låtar från Burlesque filmen.. Hehe.. ;)
Funderar på att hämta nåt gott att tugga på innan jag går och lägger mig.. Är extremt sötsugen.. :P
Puss sov gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0