Onsdag 4 Juli

Helluuuuuuuu, är skit trött, typ över trött haha :P Har precis kollat på SYTYCD, å fy fan va många bra dansare som var med! Helt sjukt var bra vissa va!! Det här är min faviorit! Sjukt duktig och stark! Och häftigt också att det var hiohop till klassisk musik :) Mkt roligare att kolla på då :) Klicka på hans namn för att se hans urgrymma audition Boris Penton! :D 
Nu ska jag ringa till P eftersom han som vanligt glömer att göra det-.- Sen ska jag lägga upp mat till jobbet i morron, får bli samma som ikväll (som jag för övrigt lagade helt själv, fett stolt), ris med kokosmjölks"gryta"! Det brukar va min favorit mat när P gör den, men jag vart riktigt nöjd med den faktiskt! :) Sen efter jobbet i morron ska jag träna Zumba med Elin och kanske mamma, och sen kmr P till mig och sover här :D Wii längtar! :D
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0