Time to go to work!

God morgon! Sitter i soffan och kollar på SYTYCD (So You Think You Can Dance), mitt favorit program! En riktigt bra start på dagen :) Ska snart cykla iväg till jobbet, håller på med trädgårdsarbete på ett koloniområde. Lyckades få ett sommarjobb via stockholmstad! :D
pengaaar :D
Sitter för övrigt och försöker få håret lite blondare, tror det lyckas faktiskt! :) Jag vill inte blondera med massa kemikalier, det blir så jävla slitet av det.. Så varje kväll den här veckan ska jag ha kamomillvatten (alltså kokat, avsvlalnat kamomillte), och på morronen blir det lite det + en citron :) så har precis sprayat in en citron så får se hur det funkar :) Ska göra en inbakad fläta så det håller sig och inte är ivägen när jag jobbar :) 
Ska gå om 20 min, och sitter fortfarande i soffan och har inte gjort nåt annat än att äta och ha citron i håret.. Måste fixa min lunch oxå! Får inte glömma.... ;)
Ikväll sen ska jag till Skytteholmparken på en utomhus träning med Elin, kmr dock inte ihåg vad det heter.. Får berätta det sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0