flyttar in hos P

Känns så iaf:p skulle inte ha nåt imot det.., ) idag jarl jag jobbåt igen, trimat blött gräs hela dagen.. samma gäller i morgon.. wohoo.. och ränsa lite mer ogräs ska Kahn nog oxå göra.. sen när jag slutat och ätit så åkte vi (jag, P och hanns familj) till hans kusin som fyllde år i söndags om jag inte minns fel.. sen åkte vi tillbaka hem till P och fram tills nu har vi städat ir nästan hela hanns rum! han ska möblera om, så han passa på att göra en utränsning oxå;) skulle jag oxå behöva göra någon dag.. I morgon ska jag oxå jobba, typ samma som idag.. men sen ska jag nog inte jobba där nå mer:p måste tvätta och sen fixa inför midsommar som jag ska fira med P och 2 tjejkompisar:) ska bli kul! nu väntar jag på att P ska bli klar i duschen.. Men tror jag kmr somna innan dess.. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0