Long time no see

Ojjojjojj.. Så det kan gå! haha har nästan glömt bort bloggen helt nu när det blivit sommar! ushh och fyy... Men kan skylla på att jag har varit hos P nästan hela tiden, och hans dator har gått sönder... Kan iof sno hans mobil, men det e så jobbigt att blogga från den.. 
 
Men lite om nu då.. Jag har precis gjort mitt första internet köp haha! En blå handväska på Lindex för 19 kr! ;) hade fått ett erbjudande med ett presentkort på hemsidan på 50 kr, väskan var på rea och kosta 50.. Så var bara expeditionsavgiften som var på 19 kr som jag betala själv :P
 
På måndag börjar jag jobba! Lyckades tillslut få ett sommarjobb via Stockholms stad, jag kommer få hålla på med trädgårdsarbete och annat tråkigt på ett koloniområde :P 
 
Hinner inte skriva mer eller lägga upp nån bild, för jag ska iväg på ett Zumba pass snart, och kom precis på att jag inte ätit nåt! Och inte packat för att åka till P, och i morron ska vi eventuellt på en liten skärgårds utflykt! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0