Möhippa och Grönan

Hejj är helt slut och måste plugga det sista inför lovet.. har några uppgifter kvar som jag måste göra.. betygen sätts i morron.. fml.. har 4 uppgifter kvar...
Men igår va vi på grönan, min familj (inklusive P), och min mosters familj :) jätte kul trotts att det regna på väg dit :)
Idag hade vi möhippa för mina mammor som gifter sig på lördag :) Det var skit kul att överraska dom, haha dom misstänkte inget fastän jag och min moster hade planerat i  typ 2 veckor ;) Men det vart picknick i Humlegården med släkten och lite påhitt för dem ;)
Nu ska jag plugga klart, i morron har jag 2 onödiga lektioner, fast båda e redovisningar-.- men börjar typ 12! :)
Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0