Pluggis

Har precis ätit pizza, jag och mi lillebror är hemma själva, och ingen av oss ville/orkade laga mat, så det fick bli pizza! :) 
Ska snart sätta igång med allt plugg..
vart ganska mkt nu helt plötsligt, ett litet schema:
v42: -Naturkunskap B prov
v43: - Religion prov
- Svenska "prov" (man får va 2å2 haha)
- Religionprov
- Naturkunskap A läxförhör (ska egentligen vara prov, men det är nästan samma som i B kursen)
- Kultur och idé historia
- ha gjort klart en 10min koreografi med 4 andra, med en rulle tejp..
 
OMG va mkt det blev när man skrev upp det såhär...:S stressstressstress
Dags att börja!
 
Fast innan jag gör det ska jag faktiskt boka en resa till Gotland! Min bästaste vän ska praktisera där i 4 veckor.. Det går ju inte.. Vi måste ju träffas nåt! Så jag ska åka ner en helg! :D taggaaa!!!
Frussen tjej i 2 filtar..
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0