Fikon och ungspannkaka!

Hej!
Sov hos P i natt,super mysit! Vi bestämmde oss för att åka till london, så i helgen ska vi boka resa!
Idag har det inte hänt så spec. mkt, har haft 2 danslektioner, där båda till största delen bestod av improvisation.. -.-
Inte min favoritgrejj..
På lördag fyller mamma år, så vi ska fira henne med lite gäster :) Så idag blir det stor städning, wohoo..... 
Jag och bästaste Elin när vi firade Pa 18 års dag!
 
Just ja, tror jag har glömt att skriva att jag och elin var på kryssning! Hehe..
Vi var det iaf i onsdags, hade sjuukt kul och köpte blinkande shotsglas! Haha!
Innan det var det middags buffé, och dagen efter frukostbuffé! Sen vart det även bastu och bad i bubbelpool innan vi åt pommes och kom tillbaka till stockholm! Det var bland det roligaste jag har gjort på länge! Går liksom inte att ha tråkigt när man är med Elin :) Tog dock inte med mig nån kamera, så har inga roliga bilder att bjuda på... 
 
Ska förresten träffa Elin i morron! Sista gången på en månad.. Hon ska iväg på praktik! :) 

Men nu är det visst mat, soppa och ungspannkaka :)
 Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0