o herre gud va länge sen!!

Nu är det ju faktiskt på tiden att jag börjar blogga igen! Har ju haft ett sjukt långt uppehåll! det e ju inte riktigt okejj... Men det bara vart så... Men nu är jag tillbaka! Ska försöka blogga bra oxå ;)

Dt har ju hänt e del i sommar, men inget jätte speciellt att berätta nu :) som vanligt åkt vi till Finland och sen har jag och P mest bott tillsammans :) Super mysit!

I fredags fyllde älsklingen 18, så då var "gänget" och nåra fler hemma hos P och åt middag och förfestade lite innan vi drog ut till Amnesia och hade super kul! Vi dansade jätte mycket, så var ganska trötta igår morse när vi tvingade oss upp vid halv 1.. vi kom hem vid halv 4... :P
Igår var jag hemma hos Elin och firade henne, då hon oxå har fyllt 18! :) Dock var det i augusti, men det har ite funnits nåt tillfälle att fira henne.. Så vi gjorde det med en tjejmiddag och skojj hemma hos henne! :) Va (är) lite trött efter helgen idag... Har sovit största delen av dagen.. :P

Nu ska registrera mig på Newbody så jag kan börja ta beställningar! Vi har börjat sälja det i klassen nu för att ha pengar till studenten :)
Så det e najjs ;)

Känner att det här vart ett mkt fluummigt inlägg.. Men har ju inte bloggat på ett tag...
Här kommer iaf lite bilder från helgen :)

kvällens lösnaglar (som mot all förmodan fortfarande e kvar!)Jag står och skär i rödbetorna inför middagen  
Hela gänet samlat när vi ska ätaJag, Joppe och Elin på Amnesia och har feett kul! 

Jag och Bästaste Elin! Och på onsdag ska hon och jag festa vidare! För då ska vi på kryssning! Som hon fick i present av mig :) ska bli såå kul! :D
 
Nejj men nu ska jag som sagt fixa med Newbody och lite så :) Ska nog ringa älsklingen oxå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0