Stäädar

Är nästan klar städad nu! :) ska bara damsuga och bädda sängen :) och flytta fram den så elementkillarna kan komma fram i morgon :) 
Tog en liten paus nu för att ta ett blått tuggumi ;) så e alldeles blå om tungan nu haha :P
 
Ska snart gå upp och fixa nåt att äta, sen ska jag och mammorna iväg till Hamburger Börs och se After Dark! Showen hae egentligen premiär på torsdag, men de har repat på mammas jobb, så hon fick fri biljetter ;)
Nej men nu ska jag dammsuga så jag kan äta :) kanske ska ta med mig kameran ikväll? :) kan ju va lite kul :)  Sen ikväll efter så kmr älsklingen hit och sover här, vi båda har studiedag i morron! yay!!
Här kommer lit bilder :P
 
 
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0